A média a közeljövőben

A legutóbbi tanulmányokból kiderül, hogy a következő öt évben nagy változások fognak lezajlani a média, informatika terén. Egyre inkább teret hódít a digitális média, ez gyökeresen át fogja rendezni a megszokott képet. A vállalatoknak a különböző fogyasztók számára eltérő árú, minőségű szolgáltatásokat kell nyújtaniuk. A sok változásnak lesznek győztesei , vesztesei. Azok lehetnek a nyertesek, akik kiaknázzák a média lehetőségeinek gazdag tárházát, úgy biztosítják szolgáltatásaikat fogyasztóiknak partnereiknek, ahogyan és amikor ők akarják. A szakemberek szerint a média digitális lehetőségeinek irányítása lesz a vállalatok közötti választóvonal. A tanulmány szerint 2010-re azok lesznek sikeres társaságok, amelyek a kreatív tartalommal párhuzamosan újszerű módon közelítik meg a fogyasztót, a piacot, a digitális forrásokat.

Fontos tulajdonságok, melyek alapvetően meghatározzák a médiavállalatok jövőjét: a média környezete, az új fogyasztók viselkedése, a technikai fejlődés üteme, a fogyasztók érdeklődése, vagy érdektelensége.  A média figyelmének központjában az utóbbi áll; a vállalatok olyan termékeket próbálnak létrehozni, piacra dobni, amelyek megragadják a felhasználó figyelmét. Csak kifinomult, információtechnológiailag megalapozott kapcsolattartási, tartalom-szolgáltatási rendszerek képezik majd az új médiaiparág alapját.

Kategória: Releváns | A közvetlen link.